fbpx

Post-event FIA Press Conference

FÉDÉRATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE

2022 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα

11 Σεπτεμβρίου 2022

FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP

Παρόντες:

Hyundai Shell Mobis WRT – Thierry Neuville (BEL), Hyundai i20 N Rally1 Hybrid

Hyundai Shell Mobis WRT – Ott Tänak (EST), Hyundai i20 N Rally1 Hybrid

Hyundai Shell Mobis WRT – Dani Sordo (ESP), Hyundai i20 N Rally1 Hybrid

Hyundai Shell Mobis WRT – Julien Moncet (FRA), Deputy Team Principal

Ε:

Thierry, συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο Ακρόπολις. Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να σημειώσεις την πρώτη σου νίκη μέσα στη χρονιά. Τώρα τα κατάφερες, πώς αισθάνεσαι;

T.N.:

Ναι, επιτέλους ήρθε! Έχει περάσει πολύς καιρός από την Ισπανία πέρσι. Μάλιστα, από τότε δεν έχω καταφέρει να ανέβω πολλές φορές στο βάθρο. Σίγουρα, μου φάνηκε σαν αιώνας! Είναι ωραίο το συναίσθημα της επιστροφής στις νίκες. Αυτή είναι η 16η μου νίκη στο WRC. Δε θα πω ότι το έχω συνηθίσει, σίγουρα όμως ξέρω πόσο σημαντικό είναι. Πάντως τα συναισθήματα για αυτό τον αγώνα είναι ιδιαίτερα, αφού η ομάδα κατάφερε να σημειώσει το πρώτο της «1-2-3». Έχουμε προσπαθήσει πολύ για αυτό τα τελευταία χρόνια και έχουμε περάσει από πολλά κύματα. Έχουμε περάσει δύσκολες, καλές στιγμές, αλλά ποτέ δεν είχαμε καταφέρει να σημειώσουμε αυτό το αποτέλεσμα. Το συναίσθημα είναι μοναδικό και νομίζω ότι όλοι στην ομάδα, και ειδικά όσοι είμαστε μαζί από την πρώτη μέρα σύστασής της, αισθανόμαστε πολύ περήφανοι, αλλά και ότι εκπληρώσαμε ένα στόχο.

Ε:

Πόσο δύσκολη ήταν η πρόκληση του Ακρόπολις, αφού είδαμε τη Γενική να αλλάζει πολλές φορές χέρια; Τι είδους πρόκληση αποτέλεσε το Ακρόπολις φέτος;

T.N.:

Ο αγώνας αποτελεί πρόκληση από μόνος του. Τα χαρακτηριστικά των ειδικών, αλλά και η σχεδίασή του, συμβάλλουν σε αυτό. Την Παρασκευή τα συνολικά χιλιόμετρα της ημέρας, οι υψηλές θερμοκρασίες και οι συνθήκες μας εξουθένωσαν. Και τις επόμενες μέρες συναντήσαμε τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά! Οι συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες καθιστούν δύσκολο και απαιτητικό τον συγκεκριμένο αγώνα. Εμείς από την πρώτη ειδική αισθανθήκαμε άνετα στο αυτοκίνητο, και όλα έγιναν πιο εύκολα για εμάς.

Ε:

Ανέφερες πόσο σημαντικό είναι το «1-2-3» για την ομάδα. Γίνεται αρκετή δουλειά στο παρασκήνιο και έχουν γραφτεί διάφορα. Αυτό το αποτέλεσμα είναι μια απάντηση;

T.N.:

Νομίζω ότι έχουμε δώσει τις απαντήσεις μας εδώ και αρκετό καιρό. Είναι ο τέταρτος συνεχόμενος αγώνας που και τα τρία αυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν πρόβλημα. Ο Ott κατέκτησε δύο συνεχόμενες νίκες, κάτι που δείχνει ότι έχουμε ταχύτητα και αξιοπιστία. Ο Ott κέρδισε τα Toyota στο σπίτι τους στη Φινλανδία, στο Βέλγιο βρεθήκαμε και οι δύο επικεφαλής, ενώ εδώ ήμασταν με διαφορά οι καλύτεροι. Αυτό δείχνει ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο. Αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε! Ακόμη υπάρχουν πράγματα που πρέπει να διορθώσουμε και να βελτιώσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε, γιατί ακολουθούν δύσκολοι αγώνες.

Ε:

Οtt, κατάφερες να τερματίσεις δεύτερος εδώ. Πόσο μεγάλη πρόκληση είναι το Ακρόπολις; Ήταν πιο δύσκολο από πέρσι;

O.T.:

Πέρσι ήταν σκληρός αγώνας, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Ήδη από τις Αναγνωρίσεις είχαμε πρόβλημα ορατότητας. Θα έλεγε κανείς ότι θύμιζε άνοιξη. Οι θερμοκρασίες ήταν τόσο υψηλές, που χθες στα κλειστά κομμάτια, όπου δεν έμπαινε αρκετός αέρας από τους αεραγωγούς, νόμιζες ότι θα ψηθείς.

Ε:

Είχες κάποια μηχανικά προβλήματα, τα οποία αν δεν είχαν προκύψει θα μπορούσες να διεκδικήσεις τη νίκη. Κάποια στιγμή είχαν πρόβλημα με την τάση της μπαταρίας όλα τα αυτοκίνητα της Hyundai. Πίστεψες ότι θα εγκαταλείψετε;

O.T.:

Θα έλεγα ότι δεν είναι κάτι που μας προκάλεσε ανησυχία. Απλώς μπήκε σε λειτουργία ασφαλείας, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας. Ξέραμε τι ακριβώς συνέβη και για ποιο λόγο, και προφανώς ήταν ο ίδιος για τον οποίο ψηνόμασταν μέσα στο αυτοκίνητο. Το i20 δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

Ε:

Είδαμε ότι σημείωσες κάποιους εντυπωσιακούς χρόνους. Σήμερα τα χιλιόμετρα δεν αρκούσαν για να πιάσεις τον Neuville;

O.T.:

Ο Thierry ήταν πολύ γρήγορος σε όλο τον αγώνα και χάσαμε αρκετό χρόνο από την αρχή, με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί και να προσπαθούμε συνεχώς να τον πλησιάσουμε.

Ε:

Έγινε πολλή κουβέντα για τις εντολές από την ομάδα. Πόσο σε επηρέασε αυτό το πρωί;

O.T.:

Δεν είναι κάτι που θα μπορούσαμε να αλλάξουμε. Εμείς είχαμε τη δική μας δουλειά να κάνουμε. Βέβαια, είναι προφανές ότι ο Kalle μας προσέφερε ένα δώρο για να πάρουμε τον μέγιστο αριθμό βαθμών, αλλά αυτοί που πήραμε στο τέλος είναι οι περισσότεροι που μπορέσαμε να αποκομίσουμε.

Ε:

Η μάχη συνεχίζεται στη Νέα Ζηλανδία, αλλά δεν εξαρτάται μόνο από εσένα. Όμως ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί;

O.T.:

Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη, σίγουρα. Από την πλευρά μου θα συνεχίσω να πιέζω και θα προσπαθήσω να αφήσω την υπόθεση «τίτλος» ανοιχτή έως το τέλος. Αυτός είναι ο δικός μου στόχος.

Ε:

Το συζητούσαμε πριν από την έναρξη του αγώνα και στο τέλος κατάφερες να τερματίσεις για τρίτο αγώνα φέτος στο πόντιουμ. Κάποιοι λένε ότι είσαι ο καλύτερος δεύτερος οδηγός. Πώς αισθάνεσαι;

D.S.:

Είμαι πολύ χαρούμενος για το «1-2-3» που πέτυχε η ομάδα. Βέβαια, εκμεταλλευθήκαμε κάποιες εγκαταλείψεις, αλλά δεν κάναμε και λάθος! Ήμασταν κοντά στην κορυφή σε όλο τον αγώνα και στο τέλος σημειώσαμε ένα καλό αποτέλεσμα.

Ε:

Την Παρασκευή προσπαθούσες να βελτιώσεις την ταχύτητά σου, και κάποια στιγμή ανέφερες ότι κάτι βρήκες! Τι ήταν αυτό;

D.S.:

Άρχισα να βρίσκω το ρυθμό μου. Στην αρχή δυσκολεύτηκα. Με τη σειρά εκκίνησης που είχα την πρώτη μέρα έπρεπε να είμαι πιο ανταγωνιστικός. Τη δεύτερη μέρα και πάλι δεν πήγαμε άσχημα και βελτιώσαμε σταδιακά τις επιδόσεις μας. Σε κάθε περίπτωση, την πρώτη μέρα χάσαμε πολύ χρόνο.

Ε:

Τι σκεφτόσουν όταν ξεκινούσες στην τελευταία ειδική; Αρκετοί οδηγοί αντιμετώπισαν και σήμερα προβλήματα.

D.S.:

Σίγουρα, όταν είδαμε ότι ο Evans είχε προβλήματα, συνειδητοποιήσαμε ότι το έργο μας είναι πιο εύκολο. Βέβαια, η PowerStage ήταν πάρα πολύ σκληρή. Είχε πολλές πέτρες και ουσιαστικά το μόνο που προσπαθήσαμε είναι να τερματίσουμε.

Ε:

Julien, συγχαρητήρια για αυτό το ιστορικό αποτέλεσμα σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του θεσμού. Πώς αισθάνεσαι;

J.M.:

Καταρχήν, είναι ένα υπέροχο συναίσθημα για όλους μέσα στην ομάδα. Αυτό το αποτέλεσμα δεν το είχαμε καταφέρει από το 2014, όταν και ξεκινήσαμε την εμπλοκή μας στο Πρωτάθλημα. Όπως είπε και ο Thierry, είμαστε σε μια καλή περίοδο, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.

Ε:

Επίσης, αυτό το αποτέλεσμα έδωσε μια νέα ώθηση στη Hyundai στο κυνήγι του τίτλου των Κατασκευαστών!

J.M.:

Σίγουρα, ισχύει αυτό, αν και για εμάς το «1-2-3» είναι πάρα πολύ σημαντικό. Φέτος ήταν η πρώτη φορά που κερδίσαμε στη Φινλανδία, αλλά και η πρώτη φορά που σημειώνουμε τρεις συνεχόμενες νίκες. Αν δει κανείς πού βρισκόμασταν στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και πού είμαστε τώρα, θα καταλάβει τη διαφορά. Ήμουν σίγουρος ότι η κατάσταση θα αλλάξει, γιατί όλη η ομάδα εργάζεται πολύ σκληρά. Όλα τα απαραίτητα στοιχεία ήταν στη διάθεσή μας - το μόνο που μας έλειπε ήταν ο χρόνος. Το ερώτημα δεν ήταν αν θα μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά πότε. Είναι ακόμα μία επιτυχημένη σελίδα στην ιστορία μας.

Ε:

Επόμενος σταθμός έπειτα από μία δεκαετία είναι η Νέα Ζηλανδία, ένας αγώνας που επανέρχεται ύστερα από μία δεκαετία στο WRC. Στόχος είναι μία ακόμα νίκη;

J.M.:

Γιατί όχι, να μη σημειώσουμε τέσσερις νίκες στη σειρά; Ας είμαστε ρεαλιστές. Οι επιτυχίες είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Είχαμε κάποια καλά αποτελέσματα μέσα στη χρονιά, αλλά και κάποια άσχημα. Μάθαμε από αυτά και βελτιωθήκαμε. Η Νέα Ζηλανδία είναι ένα τελείως διαφορετικό Ράλλυ, και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Σίγουρα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ε:

Ott,o νέος Πρωταθλητής του WRCJunior είναι Εσθονός. Πόσο ικανοποιημένος είσαι που ένας συμπατριώτης σου κατέκτησε τον τίτλο;

O.T.: Δεν είναι απλώς Εσθονός, αλλά κατάγεται και αυτός από τη Saarema, όπως και εγώ! Έκανε εξαιρετική δουλειά, και σίγουρα λειτούργησε πολύ πιο έξυπνα από ό,τι στο παρελθόν. Είχε αξιοπιστία στις επιδόσεις του, οδήγησε έξυπνα και ελπίζω με αυτό τον τρόπο να βρει την απαραίτητη στήριξη για τη νέα χρονιά. Ξέρω ότι του είναι δύσκολο να βρει χρήματα, αλλά και να ζητάει από κλειστές πόρτες, όμως το βραβείο είναι μεγάλο και θα τον βοηθήσει να ξεκινήσει εκ νέου την καριέρα του.

FIA WRC2 CHAMPIONSHIP

Παρόντες:

Toksport WRT 2 – Emil Lindholm (FIN), Škoda Fabia Rally2 Evo

Ε:

Emil, συγχαρητήρια για τη νίκη. Είναι η δεύτερη νίκη σου μέσα στη χρονιά, αλλά είναι η πρώτη -ας πούμε- κανονική νίκη για σένα. Πώς νιώθεις στο τέλος του σκληρότερου αγώνα που συμμετείχες φέτος;

E.L.:

Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν ήταν το ίδιο να «κληρονομήσω» τη νίκη από τον Teemu στη Φινλανδία. Σε αυτό τον αγώνα μπορώ να πω ότι την αξίζαμε. Και, ναι, διασκέδασα πραγματικά. Είναι δύσκολος αγώνας, πρέπει να έχεις στρατηγική, να γνωρίζεις τι να κάνεις και σε ποιο σημείο να πιέσεις. Δύσκολος αγώνας, αλλά απολαυστικός.

Ε:

Παρόλο που ήταν δύσκολος αγώνας, απέφυγες τα προβλήματα, ήσουν ψύχραιμος και αποτελεσματικός υπό πίεση. Είχες φανταστεί πριν από την εκκίνηση ότι θα μπορούσες να ανέβεις στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου;

E.L.:

Πάντα μπορείς να ονειρεύεσαι. Ο ρεαλιστής μέσα μου δεν περίμενε τη νίκη. Όταν όμως είδα τους χρόνους των ειδικών της Παρασκευής, συνειδητοποίησα πως ίσως έχουμε μια ευκαιρία. Προφανώς το πρόβλημα του Andreas την Πέμπτη μας βοήθησε πολύ, έτσι είναι όμως το παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος, και ιδιαίτερα για την ομάδα. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο, το μόνο που μπορώ να τους πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Ε:

Ποιο από τα στοιχεία του αγώνα ήταν αυτό που σε δυσκόλεψε περισσότερο, η υψηλή θερμοκρασία, η ειδική των 33 χλμ.;

E.L:

Σίγουρα χθες ήταν πολύ δύσκολα με τη ζέστη. Μεγάλες, αργές ειδικές, που σημαίνει πως δεν μπαίνει φρέσκος αέρας στο αυτοκίνητο. Αλλά το δυσκολότερο για μένα ήταν ο αριθμός των ειδικών. Απαιτούν πολύ χρόνο οι Αναγνωρίσεις, ο έλεγχος των ειδικών στο βίντεο, η ισορροπία μεταξύ του χρόνου που αφιερώνεις στη δουλειά και στον ύπνο, όλα αυτά. Αλλά φαίνεται πως καταφέραμε τελικά να βρούμε την ισορροπία.

Ε:

Ήταν μια τρελή στιγμή στην PowerStage όταν ο YohanRossel τουμπάρισε. Τι σκέφτηκες όταν το είδες;

E.L.:

Τον λυπήθηκα. Κατάλαβα γρήγορα τι συνέβη, γιατί υπήρχαν κανονικά λούκια πίσω από το χάσιμο, τα οποία δε φαίνονταν στην είσοδο της στροφής. Είναι ύπουλο, εύκολα μπορείς να τουμπάρεις σε ένα σημείο σαν αυτό. Προφανώς ήταν μεγάλη ατυχία για αυτόν.

Ε:

Σε έκανε αυτό το συμβάν πιο προσεκτικό ή όχι;

E.L.:

Ναι, γιατί ήξερα πως η υπόλοιπη ειδική θα ήταν ακόμα χειρότερη. Εκεί ήταν η αρχή του κακού κομματιού και αμέσως κατάλαβα ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν θέματα. Έτσι κι αλλιώς είχαμε διαφορά ασφαλείας από τους επόμενους, οπότε πραγματικά αποφάσισα να κόψω ρυθμό.

Ε:

Ποιο είναι το σχέδιο για το υπόλοιπο της σεζόν; Σε ποιους αγώνες θα συμμετέχεις;

E.L.:

Μας επιτρέπεται να μαζέψουμε βαθμούς από δύο ακόμα αγώνες. Ελπίζω, λοιπόν, να καταφέρω να πάρω μέρος σε δύο αγώνες. Δεν είμαι ακόμη σίγουρος σε ποιους, αλλά θα προσπαθήσω σύντομα να αποφασίσω και να δω τι θα κάνω.

FIA WRC3 CHAMPIONSHIP/FIA WRC3 JUNIOR

Παρόντες:

Robert Virves (EST), Ford Fiesta Rally3

Diego Dominguez (PRY), Ford Fiesta Rally3

Ε: Robert, συγχαρητήρια. Έχεις ένα διάπλατο χαμόγελο, και καταλαβαίνω το γιατί. Νίκη που ισοδυναμεί με τίτλο - άφησες το καλύτερο για το τέλος. Ποια είναι τα συναισθήματά σου;

R.V.:

Σας ευχαριστώ, μπορώ να πω ότι νιώθω πολύ καλά. Προφανώς, ίσως ακόμη να μην το έχω συνειδητοποιήσει πλήρως αυτό που έχω πετύχει, αλλά ναι, νιώθω πολύ καλά.

Ε:

Είναι ένα απίστευτο επίτευγμα. Το να είσαι Πρωταθλητής της WRC3, με το έπαθλο που δίνει και για την επόμενη σεζόν… Τι χρονιά που είχες! Ήσουν σταθερά στους βαθμούς, αλλά ερχόμενος εδώ για τον τελευταίο γύρο της σεζόν, με τόσους οδηγούς να έχουν πιθανότητες για τον τίτλο, πώς ένιωθες; Είχες άγχος πριν από την έναρξη του ράλλυ ή όχι;

R.V.:

Όχι και τόσο. Το προσέγγισα ως έναν ακόμα γύρο του Πρωταθλήματος, παρ’ ότι προφανώς δεν ήταν και ο ευκολότερος για να κρίνει τον τίτλο. Μετά την Πορτογαλία, ξέραμε πως το Ακρόπολις θα είναι πολύ σκληρό για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά, αλλά δεν υπήρχε καν σύγκριση. Ήταν τόσο απαιτητικό αυτό το ράλλυ, που το ολοκλήρωσα με επτά κλαταρισμένα ελαστικά. Δεν ήταν λοιπόν και η ευκολότερη αποστολή, αλλά, όπως είπα, δεν ένιωθα αφόρητη πίεση ή κάτι ανάλογο. Έπρεπε απλώς να μάθω από τα λάθη του παρελθόντος, και προσπάθησα να τα κάνω όλα καλά εδώ. Νομίζω πως το πλάνο απέδωσε καρπούς.

Ε:

Πώς ένιωθες σήμερα, διότι θα μπορούσε να έχει υπάρξει και πολύ διαφορετική εξέλιξη την τελευταία ημέρα. Πώς προσέγγισες την ημέρα, τι σκεφτόσουν όταν σηκώθηκες από το κρεβάτι, πήγες στο Service Park;

R.V.:

Προσπάθησα να μην αγχωθώ. Απλώς ξύπνησα, όπως πάντα ήπια τον καφέ μου, μπήκα στο αυτοκίνητο και έφυγα για τις ειδικές διαδρομές. Φυσικά, είχα και τη στρατηγική μου για σήμερα, διότι τα δύο περάσματα από την Power Stage ήταν πολύ σκληρά, περισσότερο κι απ’ όσο περίμενα, άρα το πλάνο μου ήταν να κινηθώ προσεκτικά στο πρώτο και να πιέσω στο δεύτερο. Η διαφορά που είχα αποδείχθηκε αρκετή.

Ε:

Στοιχηματίζω πως στην Power Stage άκουγες κάθε ήχο που έβγαινε από το αυτοκίνητο. Συνέβαινε πραγματικά αυτό, αντιλαμβανόσουν κάθε πέτρα, κάθε χτύπημα, κάθε θόρυβο;

R.V.:

Ήξερα πως δεν μπορούσα να σηκώσω πολύ το πόδι από το γκάζι, γιατί οι συνθήκες, η κατάσταση του δρόμου ήταν η χειρότερη που αντιμετωπίσαμε όλο το τριήμερο. Προσπάθησα να είμαι γρήγορος στα σημεία που έδειχναν ασφαλή και έκοβα ρυθμό στα πιο σκληρά κομμάτια, ώστε να είμαι 110% σίγουρος πως τα ελαστικά και το αυτοκίνητο θα αντέξουν μέχρι το τέλος. Όμως και πάλι είχαμε εκπλήξεις, όπως τη μεγαλύτερη πέτρα που συναντήσαμε στο Ράλλυ, που εμφανίστηκε σε μια τυφλή στροφή και δεν είχα τη δυνατότητα να αποφύγω. Ήταν σφοδρό χτύπημα, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά.

Q:

Είχαμε πριν από λίγο τον Ott Tänak στη συνέντευξη Τύπου του WRC και τον ρωτήσαμε την άποψή του για εσένα και το αποτέλεσμά σου, και είχε μόνο καλά λόγια να πει. Πόσο σε στηρίζει και σε συμβουλεύει;

R.V.:

Φέτος με στηρίζει οικονομικά, και αυτό έκανε εφικτή τη συμμετοχή μου φέτος, άρα είναι σπουδαία η βοήθειά του. Φυσικά, αν έχω και ερωτήσεις σχετικά με το πώς να κάνω κάτι στις ειδικές ή οτιδήποτε άλλο, είναι ο πρώτος στον οποίο στέλνω.

Q:

Κλείνοντας, μίλησέ μας για την τελευταία ειδική διαδρομή. Τις στιγμές που την έχει ολοκληρώσει και ρωτάς τι έχει κάνει ο Jon. Πόσο δύσκολο κομμάτι ήταν αυτό;

R.V.:

Ήμουν σίγουρος πως ο χρόνος μου ήταν αρκετός. Ξέραμε πως θα είναι πολύ γρήγορος, και όχι με κάποια τρελή διαφορά, καθώς ξέραμε τι θα έπρεπε να αντιμετωπίσει κι εκείνος μέσα στην ειδική. Ήμουν λοιπόν σίγουρος πως θα ήταν αρκετός ο χρόνος μου. Όμως και πάλι, ήταν δύο λεπτά που έμοιαζε να κράτησαν πολύ.

Q:

Πώς θα συνόψιζες τη συνολική φετινή εμπειρία στο FIA WRC3 Junior; Είμαι σίγουρος πως η απάντησή σου θα είναι θετική, μιας και μόλις κατέκτησες τον τίτλο, αλλά πώς ήταν όλη η σεζόν;

R.V.:

Έχω πολύ θετική εικόνα. Είμαι ευγνώμων και μόνο που κατάφερα να λάβω μέρος, διότι στο ξεκίνημα της σεζόν τα πράγματα δεν έδειχναν ενθαρρυντικά σε ό,τι αφορά το budget. Δεν είναι πολλοί αυτοί που με υποστηρίζουν στον συγκεκριμένο τομέα, αλλά είναι σταθερά στο πλευρό μου και με στηρίζουν ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων. Έχοντας ξεκινήσει τη σεζόν μου με έξοδο μόλις στη δεύτερη ειδική διαδρομή του Ράλλυ Σουηδίας, νιώθω πολύ ωραία που είμαι εδώ τώρα.

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ WRC



e-genius.gr ...intelligent web software