fbpx

MEET THE CREWS

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου

Συνέντευξη των τριών team manager

Richard Millener (M-Sport Ford)
Jari-Matti Latvala (Toyota Gazoo Racing)
Julien Moncet (Hyundai Motorsport)


E:

Αυτή τη στιγμή η M-Sport έχει κάνει το 1-2 με τους Sebastien Loeb και Pierre-Louis Loubet. Πως αισθάνεσαι με αυτό; 

RM:

Είναι μία απίστευτη μέρα για εμάς. Έχουμε περάσει ένα αρκετά δύσκολο διάστημα, αλλά γνωρίζαμε για το ότι είναι ικανή να κάνει η ομάδα, το αυτοκίνητο, αλλά και οι οδηγοί μας. Ακόμα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, ο αγώνας είναι μεγάλος. Αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μία σπουδαία για εμάς. 

Ε:

Σίγουρα είναι μία ονειρική μέρα για τον Pierre-Louis… Κέρδισε ειδικές, ήταν επικεφαλής..

RM:

Αστειευόμασταν για αυτό στο γραφείο. Βλέπαμε ότι τα αυτοκίνητα μας ήταν όλο και πιο γρήγορα και σκεφτόμασταν ότι ο ταχύτερος χρόνος σε μία ειδική μπορούσε να έρθει. Ο Chris Williams (τεχνικός διευθυντής) είπε χαρακτηριστικά: «Μπορεί να κερδίσει την ειδική και να περάσει πρώτος εδώ…» Εμείς δεν το πιστεύαμε και λέγαμε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα. Μην ενθουσιαζόμαστε. Αλλά τα κατάφερε! Είναι ένας σπουδαίος τύπος και του δίνω συγχαρητήρια. Έδειξε τις πραγματικές του δυνατότητες και τι μπορεί να πετύχει στο μέλλον. 

Ε:

Είχες αμφιβολίες για τις επιδόσεις του Seb και αν θα μπορέσει να είναι ανταγωνιστικός; 

RM:

Είναι ένας απίστευτος τύπος και όλοι το ξέρουν αυτό. Μιλώντας μαζί του μετά την ειδική που έχασε πολύτιμο χρόνο, μας είπε ότι δεν του άρεσαν οι συνθήκες. Είπε ότι θα οδηγήσει στο 100% στην επόμενη και θα ρισκάρει, διαφορετικά δεν θα νιώθει καλά. Και το έκανε. Αυτό είναι σπουδαίο για όλους, αλλά όπως είπα έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.» 

E:

Jari-Matti, ήταν μία δύσκολη ημέρα - όμως έχετε τον Esapekka Lappi στην τρίτη θέση…

J-ML:
Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πως είναι ωραία που είμαστε εδώ στην Ελλάδα, όπου έχουμε πολλούς φίλους των ράλλυ και τους ευχαριστούμε. Είμαστε ακόμα κοντά στη μάχη για τη νίκη, ο EP έκανε καλή δουλειά κερδίζοντας μία ειδική, νομίζω πως έχει όσα χρειάζονται για να διεκδικήσει τη νίκη. Ο Sébastien Loeb είναι πολύ ανταγωνιστικός και το ίδιο και αυτός ο νέος τύπος! Ο Loubet είναι επίσης πολύ ανταγωνιστικός, όμως όλα είναι ακόμα πιθανά.

Ε:

Ήταν δύσκολο για τον Kalle που έβγαινε πρώτος στο δρόμο και καθάριζε την ειδική;

J-ML:
Το να βγαίνεις πρώτος στο δρόμο είναι πολύ σκληρό κι όταν ξέρεις πως έχεις να αντιμετωπίσεις μία τέτοια κατάσταση, μερικές φορές μπορεί να χάσεις το κίνητρο σου να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό, γνωρίζοντας πως δεν θα μπορείς να είσαι στο βάθρο. Είναι σκληρό, ακόμα και ο Elfyn που ήταν τρίτος στο δρόμο, υπέφερε καθαρίζοντας το δρόμο. 

Ε:

Δύσκολη μέρα αύριο…

J-ML:

Σήμερα ήταν η πιο σκληρή μέρα του ράλλυ, είδαμε και τον Breen να έχει ένα κλατάρισμα. Όμως οι διαφορές είναι ολοένα και μικρότερες και η μάχη για θέσεις θα είναι έντονη αύριο. Πρέπει να πάρεις ρίσκα αν θέλεις να νικήσεις, είμαι σίγουρος πως θα δούμε δράμα αύριο.

Ε:

Δεν θα είναι εύκολο, όμως είναι ακόμα πιθανό να δούμε τον Kalle να χρίζεται παγκόσμιος πρωταθλητής εδώ;

J-ML:

ΟΚ, είναι ακόμα στο παιχνίδι. Πρέπει να δούμε πως θα τα πηγαίνει ο Ott. Το ράλλυ δεν τελειώνει πριν το τελευταίο μέτρο στην τελευταία ειδική διαδρομή.

Ε:

Julien, θα μας πεις για τον Ott;

JM:

Πρώτα απ’ όλα, είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω τον Rich στη μεσαία καρέκλα γιατί το αξίζουν - ήμασταν σε αυτή τη θέση στο ξεκίνημα της σεζόν, ξέρω λοιπόν την αίσθηση και είμαι χαρούμενος για εκείνον. Είναι επίσης πολύ καλό για τον ανταγωνισμό και χαίρομαι πολύ που βλέπω τόσους θεατές στο service park.
Ο στόχος σήμερα ήταν να φτάσουμε στο τέλος της ημέρας και με τα τρία αυτοκίνητα. Τα καταφέραμε, πετύχαμε το στόχο αυτό. Έχουμε ένα μικρό πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα στο αυτοκίνητο του Ott αλλά είναι ευχάριστο που έφτασαν στον τερματισμό του σκέλους όλα τα αυτοκίνητα Rally1. Για τον Ott, είναι δύσκολο να πω, πέρα από το θέμα με το υβριδικό σύστημα, έβγαινε δεύτερος στις ειδικές, πίσω μόνο από τον Kalle, άρα είχε να αντιμετωπίσει σκόνη αλλά και να καθαρίζει το δρόμο. Μπορεί να είναι ικανοποιημένος από την εμφάνισή του. Η σειρά εκκίνησης αλλάζει αύριο κι αυτό μπορεί να διαφοροποιήσει σημαντικά τα πράγματα.

Ε:

Το πλάνο για αύριο;

JM:

Να νικήσουμε! Ξέραμε ερχόμενοι στην Ελλάδα πως θα ήταν μία διαφορετική ιστορία. Πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι σήμερα, ήταν μία ημέρα στη δουλειά, δεν συνέβη τίποτα κακό αλλά ταυτόχρονα και τίποτα πολύ καλό. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας. Ο Thierry απέδωσε πολύ καλά και δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Dani Sordo, του λείπει ρυθμός λόγω του περιορισμένου προγράμματος αλλά είναι ακόμα στο παιχνίδι

Οδηγοί

Sébastien Loeb (M-Sport Ford)

Pierre-Louis Loubet (M-Sport Ford)

Esapekka Lappi (Toyota Gazoo Racing)

Ε:

Σπουδαία ημέρα σήμερα, Séb…

SL:

Ήταν μία καλή μέρα, πολύ καλή μέρα. Το πρωί με τρεις ταχύτερους χρόνους αλλά στην επόμενη ειδική διαδρομή έκανα ένα λάθος και έχασα μέρος της αυτοπεποίθησής μου. Ήταν δύσκολη, στενη και δεν ένιωθα πολύ άνετα, όμως η τελευταία ειδική ήταν και πάλι σε δρόμο με μεγάλο πλάτος - ήταν μία ειδική διαδρομή που είχα κάνει και στο παρελθόν. Είπα λοιπόν στον εαυτό μου: “ΟΚ, πρέπει να αλλάξω τον τρόπο σκέψης μου και να είμαι περισσότερο επιθετικός…”. Αυτό απέδωσε και πήρα ξανά τα ηνία. Είμαι πολύ χαρούμενος.

Ε:

Έχεις έναν άλλο Γάλλο πολύ κοντά σου σε χρονους - μία σπουδαία ημέρα για τον Pierre-Louis;

SL:

Σίγουρα αλλά έχουμε μία πολύ ωραία μάχη και με τον EP. Οι διαφορές ήταν μικρές, ακόμα και οι άλλοι οδηγοί που δεν είναι εδώ στο βάθρο, πιέζουν πολύ. Δεν περιμέναμε να βρίσκεται στην πρωτοπορία του ράλλυ ο Pierre-Louis, είναι κάτι πολύ εντυπωσιακό. Βρήκε απίστευτο ρυθμό και είναι πολύ καλό για εκείνον. 

Ε:

Είναι ωραία η επιστροφή σου εδώ, μετά από 10 χρόνια, με όλους αυτούς τους θαυμαστές; 

SL:
Είναι φοβερό που είμαι πάλι εδώ. Η χθεσινή βραδιά στο στάδιο, ήταν απλά φανταστική. Υπήρχε μεγάλο κοινό και πολύς κόσμος που απολαμβάνει το μηχανοκίνητο αθλητισμό και είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις κάτι τέτοιο. Μας υποστηρίζουν, είναι λοιπόν ευχαρίστηση να βρίσκομαι εδώ.

Ε:

Η στρατηγική για αύριο;

SL:
Σίγουρα θα είναι δύσκολα. Είμαστε στην πρωτοπορία με διαφορά μόλις ενός δευτερολέπτου και έχουμε μπροστά μας δύο μακροσκελείς ημέρες - νομίζω και τρεις νέες για εμένα ειδικές διαδρομές αύριο. Θα είναι μία μακρά ημέρα. Δεν θα είναι εύκολα, θα προσπαθήσω να βρω ξανά ρυθμό και να μονομαχήσω για τη νίκη - νομίζω πως πέντε οδηγοί είμαστε πολύ κοντά και οι άλλοι πιο πίσω δεν απέχουν πολύ.

Ε:

Pierre-Louis, πολλά συγχαρητήρια για σήμερα…

P-LL:
Έχουμε ζήσει και πιο δύσκολες ημέρες! Το απόλαυσα σήμερα, το αυτοκίνητο είχε φοβερή αίσθηση. Στις εντελώς νέες ειδικές διαδρομές είχαμε πολύ καλές σημειώσεις και μπορέσαμε να πιέσουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος με τους δύο ταχύτερους χρόνους. Ήμασταν κοντά στην Πορτογαλία και τη Σαρδηνία, είναι λοιπόν πολύ καλό που το πετύχαμε.

Ε:

Πως νιώθεις που κάθεσαι δίπλα στον ήρωά σου, δεύτερος πίσω μόνο από τον Séb Loeb;

P-LL
Είναι περίεργο. Τον παρακολουθούσα, όταν ήμουν 3 ή 4 ετών, μαζί με τον πατέρα μου. Είναι λίγο πιο μεγάλος σε ηλικία από εμένα. Είναι ένας θρύλος και το να τον ανταγωνίζομαι είναι φανταστικό.

Ε:

Το πλάνο σου για τη συνέχεια του ράλλυ;

P-LL:

Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ και θα επικεντρωθώ στον δικό μου αγώνα. Δεν κοιτώ τι κάνουν οι άλλοι, απλά οδηγώ όσο καλύτερα μπορώ. Πιστεύω πως είναι εφικτό να είμαι γρήγορος και ακόμα καλύτερος.

Ε:

Esapekka, πως ήταν η μέρα σου;

EL:
Ξεκινήσαμε με λίγο αργό ρυθμό το πρωί αλλά στην πορεία βελτιωνόμαστε βήμα-βήμα. Η τελευταία ειδική δεν ήταν η καλύτερή μου αλλά είχα σταθερό ρυθμό. Προσπαθήσαμε να εκμεταλλευτούμε το πλεονέκτημα της σειράς εμφάνισης στο δρόμο - όπως όλοι μας εδώ.

I think we started a bit slowly in the morning and we’ve been improving step-by-step from there. The last stage wasn’t the best, but it’s been very consistent. We tried to use the advantage of the road position – like all of us here. 

Ε:

Ξεκινώντας με αργό ρυθμό, είχες την ευκαιρία και για καφέ;

EL:

Τα σταμάτησα αυτά.

Ε:

Ίσως αυτό να έφταιγε…

EL:

Ίσως είναι κάτι που πρέπει να λάβω υπόψη…

Ε:

Θα είναι μακρά μέρα αύριο;
EL:
Θα είναι μεγάλη πρόκληση και όπως είδαμε σήμερα, ο Seb έκανε αυτές τις ειδικές πριν 40 χρόνια (!) και οι άλλοι πέρυσι - άρα δεν θα είναι εύκολο να έχω το ρυθμό τους. Θα είναι δύσκολο όταν το αντίκτυπο της σειράς εμφάνισης στο δρόμο θα είναι πιο μικρό αλλά θα τα δώσουμε όλα.

Ε:

Τι έχεις να πεις για την ατμόσφαιρα στο Ολυμπιακό Στάδιο χθες βράδυ;

EL:
Είχα πολύ άγχος μαχόμενος με τον θρύλο, σε αυτό το θρυλικό στάδιο. Θα θυμάμαι για πάντα τις στιγμές - εκτός από αυτή που χτύπησα το στηθαίο. Τις στιγμές μέσα στο στάδιο, με τόσο κόσμο και να οδηγώ αντιμέτωπος με εκείνον (Loeb). Ήταν ένα από τα πιο cool πράγματα που έχω κάνει στα ράλλυ.

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ WRC



e-genius.gr ...intelligent web software